Pro našeho klienta, společnost pohybující se úspěšně na poli property a facility managementu již více jak 10 let a jejich úkolem je pomoc klientům s výrobními, logistickými, retailovými a kancelářskými plochami tak, aby se oni mohli plně soustředit na předmět vlastního podnikání. Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Facility manažera
Náplň práce:
- pravidelná komunikaci s vlastníky/provozovateli/nájemci a plnění jejich požadavků
- zajišťovat a řídit technickou správu a údržbu svěřených objektů klientů
- řídit zaměstnance zajišťující provoz technického/technologického vybavení svěřených objektů
- vytvářet plány preventivní údržby a revizí a dohled nad jejich dodržováním
- zajistit odstranění závad zjištěných při správě a revizích svěřených objektů
- komunikace se subdodavateli pro realizaci zakázek
- příprava budgetů a dohlížet na jejich plnění
- dohlížení nad řádným provozem zařízení ve svěřených objektech, tj. provozem v souladu s platnými technickými normami a právními předpisy
- vedení veškeré provozní dokumentace a písemné evidence provedených činností dle pokynů přímého nadřízeného
- zpracovávání pravidelných reportů v rozsahu stanoveném smlouvou
Požadujeme:
- SŠ vzdělání technického směru s maturitní zkouškou
- zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2021 Sb., o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení a o změně souvisejících zákonů
- základní znalosti elektrických strojů, přístrojů a zařízení
- znalost technických norem a předpisů souvisejících s vykonávaným druhem práce
- uživatelská znalost PC
- po zaškolení práce v programech zaměstnavatele
- řidičský průkaz sk. B
- spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- základní znalost AJ
Nabízíme:
- práce na HPP
- motivační finanční ohodnocení
- služební automobil i pro soukromé účely
- notebook, mobilní telefon
- příspěvek na stravování
- příspěvek na volnočasové aktivity
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- zajímavou a různorodou práci
- místo výkonu práce Praha
$ads={1}