IT specialista/administrátor


 

O nás

Společnost SIROWA se řadí mezi největší distributory kosmetiky v Evropě a dnes působí hned v osmi evropských zemích.

Do našeho portfolia patří mnoho značek selektivní kosmetiky (Hugo Boss, Chloé, Gucci, Tiffany & Co., Calvin Klein, Helena Rubinstein a další), profesionální vlasové kosmetiky (Wella, Sebastian, Londa) či retailu (Wellaflex, Reebok, John Frieda a další).

Neustále také rosteme díky rozšiřování portfolia produktů a značek, zvyšování pokrytí a budování dlouhodobých vztahů s partnery.

$ads={1}

V současné době do našeho teamu backoffice/IT hledáme kolegu nebo kolegyni který/á bude mít na starost naše firemní IT. Bude poskytovat podporu pro kolegy v Česku, Slovensku a Maďarsku a podporovat tým IT vedený z Polska a Litvy. Primárně se budeš starat o rozvoj a efektivní využití IT na našich pobočkách, skladu či vlasovém studiu. Hledáme na tuto pozici jak studenta, tak třeba čerstvého absolventa střední nebo vysoké školy se zájmem o vzdělání a zkušenost v IT v mezinárodní společnosti. Samozřejmě mezi sebou rádi přivítáme i zkušenějšího kolegu či kolegyni. Práce je koncipována jako full time job, ale jsme schopni se domluvit i na jiném formátu či rozsahu.

Náplň práce:

  • správa IT infrastruktury
  • správa počítačové sítě - Windows OS
  • správa systémů
  • správa počítačového vybavení našich zaměstnanců a poboček
  • spolupráce s kolegy v zahraničí, při nastavování a správě systému v našich pobočkách
  • podpora zaměstnancům při různých problémech spojených s IT - "tiskárna netiskne, počítač mi zlobí, v telefonu nevidím kalendář a podobně"
  • využívání vzdálených přístupů přes teamviewer

Co od Tebe čekáme?

  • Přehled v oblasti HW a SW
  • Administrace Windows stanic a serveru
  • znalosti v oblasti networkingu, výhodou zkušenosti s administrací firewallů
  • přehled v oblasti počítačové bezpečnosti, zálohování.
  • angličtina slovem i písmem

Co pro Tebe máme my?

  • Možnost nastartovat svou kariéru v jedné z největších kosmetických firem na československém trhu
  • Příležitost pro kariérní růst – když budeš dobrý/á, rádi Tě posuneme dál! - chápej, dostaneš další úkoly i na skupinové úrovni.
  • Skvělou partu lidí - grilujeme, slavíme narozeniny, máme týmové večeře
  • Flexibilní pracovní dobu a 5 týdnů dovolené
  • Možnost Home Office
  • Příspěvek na stravování
  • Systém benefitů Cafeterie
  • Firemní akce: obchodní konference, teambuildingy - to už jsem vlastně psal
  • Samozřejmostí jsou i nezbytné pracovní pomůcky: notebook a mobilní telefon i pro soukromé využití - to je jasné
  • Pracoviště přímo u metra na Pražského Povstání

Budeme se těšit na tvůj životopis!



Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Fitness na pracovišti

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال